مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-17حوادث

کشف 983 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 7 قاچاقچی در پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین باباپور گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله در سطح .

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح های امنیت محله محور، دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شهر تهران طی 10 روز گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین باباپور گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله در سطح شهر تهران به ویژه مناطق مرکزی پایتخت به اجرا درآمد.

تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در خلال اجرای این طرح طی 10 روز گذشته موفق به دستگیری تعداد یک هزار و 367 نفر خرده فروش، توزیع کننده و 7 قاچاقچی مواد مخدر در شهر تهران بزرگ شدند که متهمان 983 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت اظهار داشت: تیم های عملیاتی پایگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری های تابعه سرکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 983 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 7 قاچاقچی در پایتخت

کشف 983 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 7 قاچاقچی در پایتخت