مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 01:002023-08-16سياسي

رفع مشکلات بخش شبانکاره با جدیت دنبال می شود


رفع مشکلات بخش شبانکاره با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از؛ دو واژه ایمان و امید را لازمه دستیابی به ایرانی قوی و با صلابت برشمرد و اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما در جامعه ترویج ایمان و باور به اعتقادات ملی و مذهبی است و پس از آن نیز امید آفرینی و افزایش مشارکت مردم در رویدادهای مختلف سیاسی و اجتماعی باید در دستور کار باشد.

وی بیان کرد: مهمترین مأموریت ما مسئولان پاشیدن بذر امید در دل مردم است و تقویت ایمان در میان آحاد جامعه همان نکته کلیدی که رهبر معظم انقلاب روی آن تاکید دارند.

بخشدار شبانکاره در خصوص خدمت بی منت به مردم اظهار داشت: گفتمان دولت انقلابی خدمت بی منت به مردم است، خدمتی که با رضایت مردمی همراه و رفتار بر اساس آموزه های دینی با مردم است.

وی گفت: در راستای گفتمان دولت انقلابی بخشداری شبانکاره عملکرد روزانه و هفتگی خود را برای اطلاع مردم در فضای مجازی به نمایش می گذارد و ملاقات های مردمی و حل مشکلات را به صورت روزانه و مستمر انجام می دهد.

حسینی ادامه داد: برای خدمت رسانی بهتر حمایت از دهیاران و منتخبین مردم در شوراها و استفاده از ظرفیت ها و قابلیت هایشان برای تحول در شهر و روستاها در دستور کار بوده که نتایج مثبتی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات بخش شبانکاره با جدیت دنبال می شود

رفع مشکلات بخش شبانکاره با جدیت دنبال می شود