مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 00:402023-08-16سياسي

جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان برگزار می شود


مسوول بسیج رسانه استان سمنان از اعلان فراخوان هفتمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر استان سمنان خبر داد و گفت: در همین راستا در جریان اردوی راویان پیشرفت خبرنگاران استان در پارک ملی هوافضای سپاه پاسداران با حضور سردار بلالی رییس این پارک ملی و مسوول .

- ایسنا/سمنان مسوول بسیج رسانه استان سمنان از اعلان فراخوان هفتمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر استان سمنان خبر داد و گفت: در همین راستا در جریان اردوی راویان پیشرفت خبرنگاران استان در پارک ملی هوافضای سپاه پاسداران با حضور سردار بلالی رییس این پارک ملی و مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم استان و رییس بسیج رسانه استان به صورت رسمی از پوستر این جشنواره رونمایی شد.

سرهنگ محمود احمدی مسئول سازمان بسیج رسانه ی استان سمنان 25 مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: هفتمین جشنواره ابوذر استان سمنان با 9 موضوع ملی و 3 موضوع استانی در 18 قالب متنوع تولید محتوای رسانه ای برگزار می شود.

وی افزود: همه رسانه نگاران استان سمنان می توانند در بخش ملی با موضوعات؛ شعار سال(مهار تورم و رشد تولید)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت و تولید، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردها و خدمات بسیج و سپاه، امید آفرینی، جبهه مقاومت، سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی، حجاب و عفاف، و در بخش استانی با موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان برگزار می شود

جشنواره رسانه ای ابوذر استان سمنان برگزار می شود