مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 23:202023-08-06بين الملل

عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به «ان پی تی»، تهدیدی برای صلح است


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد، رژیم صهیونیستی را به دلیل تعهد نداشتن به معاهده منع گسترش سلاح های اتمی «ان پی تی»، تهدیدی برای صلح عنوان کرد.

- نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد، رژیم صهیونیستی را به دلیل تعهد نداشتن به معاهده منع گسترش سلاح های اتمی ان پی تی ، تهدیدی برای صلح عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در اولین دور نشست کمیته بازنگری ان پی تی برای سال 2026 گفت، همه کشورهای عربی بخشی از ان پی تی شده اند، در حالی که رژیم صهیونیستی به آن نپیوسته و تمام فعالیت ها و توانایی های اتمی آن خارج از هر سیستم نظارت بین المللی باقی مانده است.

خبرگزاری دولتی سوریه روز یکشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که حسن خضور نماینده دائم سوریه در سازمان ملل از شورای حکام سازمان ملل متحد به ویژه آنهایی که دارای تسلیحات اتمی هستند، خواست که مسئولیت خود را در اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی و درخواست برای پیوستن تل آویو به ان پی تی، بدون هیچ قید و شرط انجام دهند.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل همچنین بر لزوم اجرای معاهده ان پی تی ، مبنی بر تبدیل غرب آسیا به منطقه عاری از سلاح اتمی و کشتار جمعی تاکید کرد.

رژیم صهیونیستی تنها دارنده سلاح های اتمی در منطقه غرب آسیا است و با حمایت های آمریکا برنامه تسلیحات اتمی خودش را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به «ان پی تی»، تهدیدی برای صلح است

عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به «ان پی تی»، تهدیدی برای صلح است