مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-10سياسي

760 کیلومتر فیبر نوری جدید در هرمزگان اجرا می شود


امروز هم تفاهم نامه اجرای فیبر نوری در شهر بندرعباس داشتیم، در این پروژه بسیار بزرگ و مهم حدود 760 کیلومتر کابل کشی و 380 کیلومتر عملیات حفاری در سطح شهر خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، تفاهمنامه همکاری مشترک میان شهرداری بندرعباس و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با موضوع اجرای پروژه فیبر نوری شهر بندرعباس منعقد شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در حاشیه انعقاد این تفاهمنامه گفت: توسعه زیرساخت ها یکی از اصلی ترین پایه های توسعه و پیشرفت هر منطقه ای است یکی از این زیرساخت ها در حوزه ارتباطات است.

وی افزود: سرعت اینترنت و در سراسر کشور مطلوب نبود اما از ابتدای دولت اتفاقات بسیار خوبی رخ داده و سرعت ارتقا یافته اما گام اصلی اجرای پروژه فیبر نوری است، پروژه بسیار خوبی را دولت در سطح استان آغاز کرده و در مناطق مختلف در حال اجرایی شدن است.

دوستی گفت: از دو روز پیش عملیات اجرایی فیبر نوری در شهرستان میناب آغاز شده و تا حدودی هم پیشرفت دارد، مراسم رسمی عملیات اجرایی این شهرستان را در هفته دولت خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: امروز هم تفاهم نامه اجرای فیبر نوری در شهر بندرعباس داشتیم، در این پروژه بسیار بزرگ و مهم حدود 760 کیلومتر کابل کشی و 380 کیلومتر عملیات حفاری در سطح شهر خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

760 کیلومتر فیبر نوری جدید در هرمزگان اجرا می شود

760 کیلومتر فیبر نوری جدید در هرمزگان اجرا می شود