مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-31اقتصادي

تکمیل واحدهای نیمه تمام و احیای واحدهای راکد قم جزء اولویت های اصلی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه تکمیل واحدهای نیمه تمام و احیای واحدهای راکد جزو اولویت ها است، گفت: به هیچ وجه نباید واحدهای ایجادی به بانک های محدودی که برای تامین سرمایه هستند، - ایسنا/قم معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با اشاره به اینکه تکمیل واحدهای نیمه تمام و احیای واحدهای راکد جزو اولویت ها است، گفت: به هیچ وجه نباید واحدهای ایجادی به بانک های محدودی که برای تامین سرمایه هستند، معرفی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن امیدیان 9 مرداد در جلسه بررسی موانع پرداخت تسهیلات رونق تولید که در سالن جلسات معاونت اقتصادی استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: در جلسات این چنینی با رویکرد حل مسئله به دنبال هم اندیشی هستیم.

وی با اشاره به اینکه هدف و رویکرد ما آمارسازی نیست، بلکه به دنبال حل مشکلات کف جامعه هستیم، مطرح کرد: امروز به جز موارد استثنا تمام واحدهای تولیدی به دنبال استفاده از منابع در مسیر تولید هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: امروز بانک ها امکان لازم برای پرداخت را ندارند ولی واقعا واحدهای تولیدی نیز نیازمند منابع هستند که باید برای این مشکل به دنبال حل مسئله باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل واحدهای نیمه تمام و احیای واحدهای راکد قم جزء اولویت های اصلی است

تکمیل واحدهای نیمه تمام و احیای واحدهای راکد قم جزء اولویت های اصلی است