مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-21بين الملل

بحران انرژی در سوریه با حضور اشغالگران آمریکایی تشدید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «غسان الزامل» وزیر برق سوریه در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد: سلطه اشغالگران آمریکایی بر بخش بزرگی از مناطقی که دربرگیرنده دکل های انتقال انرژی در شمال شرق سوریه هستند باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای .

- وزیر برق سوریه با اشاره به اشغالگری نظامیان آمریکایی در بخش بزرگی از مناطق شمال شرق این کشور تأکید کرد که همین مسئله باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در بخش تولید برق در سوریه شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، غسان الزامل وزیر برق سوریه در یک گفتگوی تلویزیونی اعلام کرد: سلطه اشغالگران آمریکایی بر بخش بزرگی از مناطقی که دربرگیرنده دکل های انتقال انرژی در شمال شرق سوریه هستند باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای مردم این کشور و اوضاع تولید برق در سوریه شده است.

وی در ادامه افزود: میزان نیاز روزانه کشور به برق به 6 هزار مگاوات می رسد و این در حالیست که تنها حدود 2 هزار مگاوات برق تولید می شود.

این میزان با پایان ماه سپتامبر آتی به 2 هزار و 500 مگاوات افزایش خواهد یافت.

الزامل اضافه کرد: سیاست های دولت سوریه بر 2 محور استوار است؛ نخست بازسازی سیستم تولید برق کشور و اجرای عملیات مربوط به تعمیر این سیستم ها و دوم متنوع کردن منابع انرژی و استفاده از منابع تجدیدپذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران انرژی در سوریه با حضور اشغالگران آمریکایی تشدید شد

بحران انرژی در سوریه با حضور اشغالگران آمریکایی تشدید شد