مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 11:452023-08-08سياسي

نقش مؤثر خبرنگاران در حفظ بافت تاریخی شهرها


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر با تأکید بر نقش مؤثر خبرنگاران در آگاهی بخشی برای حفاظت از بافت تاریخی و میراث فرهنگی، گفت: - ایسنا/همدان رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر با تأکید بر نقش مؤثر خبرنگاران در آگاهی بخشی برای حفاظت از بافت تاریخی و میراث فرهنگی، گفت: با معرفی بافت تاریخی شهر، می توانیم هویت شهر را به یک گردشگر معرفی کنیم.

ابراهیم جلیلی سه شنبه 17 مرداد در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و روز خبرنگار، حوزه خبری را یکی از حوزه های توانمند و عوامل تأثیرگذار در همه دستگاه ها دانست و اظهار کرد: خبرنگاران سمبل وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند.

وی ادامه داد: خبرنگاران برای روشنگری و عینیت بخشیدن، جانشان را در طبق اخلاص می گذارند بنابراین دستگاه ها باید قدردان زحمات خبرنگاران باشند.

جلیلی با تأکید بر اینکه خبرنگاران ساعت کاری مشخصی ندارند، افزود: بدون حضور خبرنگاران اطلاع رسانی و جهاد تبیین دستگاه ها اتفاق نمی افتد و خدمات آنها اطلاع رسانی نخواهد شد.

وی ادامه داد: خبرنگاری در حوزه میراث فرهنگی یک حوزه جوان است چراکه خبرنگاران حدود 20 سال است در این حوزه بصورت ویژه کار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مؤثر خبرنگاران در حفظ بافت تاریخی شهرها

نقش مؤثر خبرنگاران در حفظ بافت تاریخی شهرها