مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-09پزشكي

جزییات درمان یک بیماری پوستی با سلول درمانی در بیمارستان شهید مطهری


مدیر عامل بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری از درمان نوعی بیماری پوستی ویتیلیگو (Vitiligo) با روش سلول درمانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد.

- مدیر عامل بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری از درمان نوعی بیماری پوستی ویتیلیگو (Vitiligo) با روش سلول درمانی در دانشگاه علوم پزشکی ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مصطفی ده مرده یی با بیان این مطلب، عنوان کرد: یکی از جدیدترین درمان های بیماری ویتیلیگو (Vitiligo) درمان با سلول بیمار است که بیمارستان شهید مطهری این درمان را شروع کرده و ان شاءالله آن را در دانشگاه علوم پزشکی ایران ارتقاء می دهیم.

وی در تشریح این بیماری، عنوان کرد: عارضه ویتیلیگو (Vitiligo) نوعی بیماری است که پوست بیمار سفید می شود، این بیماری از بدو تولد رخ نمی دهد و بیشتر خودایمن است و تاکنون درمان هایی که برای آن مطرح بوده، حاصلی نداشته است.

وی افزود: این درمان جدید نیز موثرترین درمان در حال حاضر محسوب می شود، ولی با این وجود نمی‎توان به طور 100 درصد تضمین نهایی درمان داد.

ده مرده یی درخصوص تعداد بیماران مبتلا به این عارضه در کشور، گفت: تعداد این بیماران در کشور مشخص نیست، ولی تعداد زیادی از بیماران برای درمان مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات درمان یک بیماری پوستی با سلول درمانی در بیمارستان شهید مطهری

جزییات درمان یک بیماری پوستی با سلول درمانی در بیمارستان شهید مطهری