مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-21سياسي

بخش فناوری باید در برنامه های توسعه ای مد نظر قرار گیرد


بخش فناوری به عنوان یکی از مهم ترین بخش ها باید در برنامه های توسعه ای مد نظر قرار گیرد.

- ایسنا/لرستان سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: بخش فناوری به عنوان یکی از مهم ترین بخش ها باید در برنامه های توسعه ای مد نظر قرار گیرد.

دکتر فرهاد فرامرزیان در نشست تخصصی بررسی جایگاه علم و فناوری در تحقق برنامه های توسعه کشور و راهکارهای ارتقاء نقش و اثربخشی نظام علم و فناوری در برنامه هفتم که با حضور دکتر رضا سپهوند، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان پژوهش ­های علمی و صنعتی ایران، دکتر حامین احمدی مشاور رییس و مدیرکل حراست سازمان پژوهش ­های علمی و صنعتی ایران و جمعی از مسئولان و اساتید و نخبگان دانشگاهی برگزار شد، بیان کرد: در اقتصادهای دانش بنیان، علم و فناوری اهمیتی برتر از کار و سرمایه یافته است.

وی ادامه داد: از این رو اکنون راهبردهای کلان علم و فناوری در سطوح ملی و بین ­المللی با دقت بررسی و در چارچوب طرح­ های میان مدت و بلندمدت، تدوین، اجرا و پایش می­ شود.

فرامرزیان یادآور شد: نکته مهم، درک واقعی و بی طرفانه نقطه عزیمت و وضع موجود است که پایگاه علم و فناوری کشور نامیده می­ شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان بیان کرد: هدف از نشست حاضر در وهله نخست بررسی جایگاه علم و فناوری در برنامه ­های توسعه­ ای کشور و سپس بیان پیشنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش فناوری باید در برنامه های توسعه ای مد نظر قرار گیرد

بخش فناوری باید در برنامه های توسعه ای مد نظر قرار گیرد