مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:352023-08-19اقتصادي

گردوخاک و کاهش موقت دید در هرمزگان مورد انتظار است


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان از جمله ارتفاعات مرکزی و غربی با رشد ابرهای همرفتی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

- ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان از جمله ارتفاعات مرکزی و غربی با رشد ابرهای همرفتی رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: توصیه می شود با توجه به تقویت ناپایداری ها در ارتفاعات استان و احتمال سیلابی شدن موقت رودخانه های فصلی، از قرارگیری در حریم رودخانه ها و رفتن به مناطق مرتفع به ویژه در مناطق غربی استان خودداری شود.

وی بیان کرد: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در مناطق مرکزی استان و نوار ساحلی که شرایط بارشی مهیا نیست تند باد موقت همراه با گردوخاک و کاهش موقت دید مورد انتظار است.

سی سی پور افزود: دریا از ساعات بعدازظهر تا اوایل شب در محدوده بنادر مرکزی و غربی متلاطم است و با توجه به تاثیر ناپایداری های جوی تا نوار ساحلی، احتمال وقوع رعد وبرق و تند باد لحظه ای در جزایر غربی استان و محدوده تنگه هرمز دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردوخاک و کاهش موقت دید در هرمزگان مورد انتظار است

گردوخاک و کاهش موقت دید در هرمزگان مورد انتظار است