مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 23:202023-08-16سياسي

«دارورسان»؛ اقدامی ابتکاری برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگری کشور


طرح آزمایشی «دارورسان» که با اقدامی ابتکاری در سراسر کشور اجرا می شود، در مرحله نخست به جانبازان 70 درصد خدمت می دهد و در ادامه، پدران و مادران شهدا در این طرح مورد توجه قرار خواهند گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، طاهر موهبتی، مدیرعامل بیمه دی در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه و مقام شامخ شهید محمود صارمی که به مناسبت روز خبرنگار در فضایی دوستانه و صمیمی در ستاد بیمه دی و به طور هم زمان در شعب سراسر کشور برگزار شد، با اشاره به ظاهر لذت بخش و شیرین شغل خبرنگاری، آن را فعالیتی ارزیاب کرد که در باطن انبوهی از رنج ها و مشکلات طاقت فرسا به همراه دارد.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار، با بیان اینکه امروزه شغل خبرنگاری جزو شغل های پرخطر دنیا محسوب می شود، ادامه داد: واقعیت این است که خبرنگار مطالبه گر خواسته ها و نیازهای جامعه محسوب می شود و بدون حضور رسانه ها و خبرنگارانشان، هیچ کدام از اقشار جامعه نمی توانند آن چنان که باید صدای خود را به گوش دیگران و ازجمله مسؤولان برسانند.

مدیرعامل بیمه دی بیان کرد: خبرنگاران آن قدر که در زمینه پرداختن به امور جامعه و مطالبه گری به عنوان واسطه مردم و مسؤولان کوشا هستند، در مورد خود مطالبه گری نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دارورسان»؛ اقدامی ابتکاری برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگری کشور

«دارورسان»؛ اقدامی ابتکاری برای خدمات رسانی به جامعه ایثارگری کشور