مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-16سياسي

لزوم پاسخ به تبعات اجتماعی واگذاری زمین در قانون جوانی جمعیت


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان بر لزوم رصد تبعات اجتماعی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بخش واگذاری زمین راضروری دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین نجفی، مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با بیان اینکه در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دستورالعمل توزیع زمین آمده است، ادامه داد: با اجرای این قانون آسیب های دیگری همچون جابه جایی جمعیت روی خواهد داد که عوارض جانبی خود مانند کوچ جمعیت را خواهد داشت.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان بر لزوم رصد تبعات اجتماعی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در بخش واگذاری زمین راضروری دانست و گفت: تقاضای زمین و کوچ درون شهری زیرساخت هایی را نیاز دارد که باید مدنظر قرار گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به نیازهای فرهنگی و اجتماعی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در واگذاری زمین باید پاسخ داده شود، ادامه داد: در این میان باید متوجه بود که خیلی از آسیب های اجتماعی از حوزه های دیگر تحمیل می شوند.

شایان ذکر است، جلسه ستاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با سه دستور کار ضرورت تشکیل اتاق وضعیت جمعیت استان، گزارش دستگاه های منتخب در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پاسخ به تبعات اجتماعی واگذاری زمین در قانون جوانی جمعیت

لزوم پاسخ به تبعات اجتماعی واگذاری زمین در قانون جوانی جمعیت