مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-02سياسي

ماجراهای آیلتس؛ آزمون پرحاشیه ای که پس از توقف هفت ماهه دوباره لغو شد


آزمون آیلتس که قرار بود هفتم مردادماه در ایران برگزار شود لغو شد؛ علت لغو آزمون را بررسی کرده ایم.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛ آیلتس و آزمون آیلتس ، حتما همه ما نام آیلتس تا به حال به گوشمان خورده است، یا حداقل در بیلبوردهای خیابانی و تبلیغات اینترنتی این واژه را دیده ایم و اگر حتی خودمان درگیر این موضوع نبوده باشیم، حتما دور و بر خود چند نفر را می شناسیم که برای مهاجرت یا به اهداف دیگری به دنبال گرفتن مدرک آیلتس بوده یا هستند.

اما آیلتس چیست؟ واژه IELTS مخفف International English Language Testing System بوده که به معنی سیستم ارزیابی بین المللی زبان انگلیسی بوده و آیلتس، یک مدرک معتبر و بین المللی زبان انگلیسی است.

آزمون آیلتس هم از سوی موسسه معتبر British Council، بخش ارزیابی انگلیسی دانشگاه کمبریج و موسسه آموزشی IDP استرالیا مدیریت می شود و کسب نمره قبولی این آزمون یکی از شروط ضروری برای کسب پذیرش تحصیلی از دانشگاه های خارج از کشور یا تسهیل مهاجرت است.

در ایران موسسه آموزشی IDP  شرکت هایی را برای برگزاری این آزمون انتخاب کرده که آزمون آیلتس را تحت نظارت سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می کنند.

 براساس مصوبه 798 شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه ساماندهی، صدور مجوز و نظارت بر آزمون های بین المللی از جمله آیلتس بر عهده سازمان سنجش آموزش کشور است و این سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجراهای آیلتس؛ آزمون پرحاشیه ای که پس از توقف هفت ماهه دوباره لغو شد

ماجراهای آیلتس؛ آزمون پرحاشیه ای که پس از توقف هفت ماهه دوباره لغو شد