مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:052023-08-17سياسي

دو خطر خاموش برای انقلاب اسلامی


دور شدن از منویات مقام معظم رهبری و کاهش فرزندآوری دو خطر خاموش برای انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/همدان امام جمعه نهاوند گفت: دور شدن از منویات مقام معظم رهبری و کاهش فرزندآوری دو خطر خاموش برای انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی پنجشنبه 26 مرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند، ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: شهرستان نهاوند همیشه در همه عرصه ها پیشتاز و پس از انقلاب اولین شهر استان همدان بوده که نماز جمعه برگزار کرده است که این نشان دهنده موقعیت ممتاز این شهرستان و نقش بی بدلیل مردم انقلابی نهاوند در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: شهرستان نهاوند علاوه بر پایین آوردن مجسمه شاه و 850 شهید سرافراز را تقدیم انقلاب کرد و امام خمینی(ره) در مردادماه سال 1358 طی حکمی شهید آیت الله محمدعلی حیدری نهاوندی را به عنوان امام جمعه نهاوند منصوب کرد و اولین نماز جمعه در این شهر در روز قدس همان سال، با شرکت هزاران نفر از مردم نهاوند اقامه شد.

مغیثی ادامه داد: امروز دو خطر خاموش ایران اسلامی را تهدید می کند که یکی از این خطرها برنامه ریزی ها و طراحی های دشمنان بر علیه ایران اسلامی و خصوصا جوانان است که باعث شده از نماز و معنویات دور باشند و همه تلاش خود را برای این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خطر خاموش برای انقلاب اسلامی

دو خطر خاموش برای انقلاب اسلامی