مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:002023-07-31ورزشي

کاروان ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران به رقابت های ملی اعزام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر سراسر کشور به صورت دوسالانه برگزار می شود که در دوره جدید این مسابقات، - مراسم بدرقه کاروان ورزشی دانشجویان اعزامی به چهارمین المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر سراسر کشور روز دوشنبه 9 مرداد ماه با حضور رییس دانشگاه تهران و مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر سراسر کشور به صورت دوسالانه برگزار می شود که در دوره جدید این مسابقات، کاروان 80 نفره دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران در 7 رشته دختران و شش رشته پسران با تیم های دانشجویی شاهد و ایثارگر از سراسر کشور به رقابت می پردازند.

چهارمین المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر سراسر کشور با شعار رفاقت در میدان، رقابت در ایثار در 9 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، بسکتبال 3 نفره، بدمینتون، تنیس روی میز، شنا، دو و میدانی، آمادگی جسمانی و هفت سنگ برگزار می شود.

بیش از 1300 دانشجوی دختر شاهد و ایثارگر از 10 تا 17 مرداد و بیش از 1200 دانشجوی پسر شاهد و ایثارگر از 19 تا 26 مرداد ماه در قالب این المپیاد به رقابت با یکدیگر می پردازند.

سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران روز دوشنبه 9 مرداد ماه در مراسم بدرقه کاروان ورزشی دانشجویان اعزامی به چهارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران به رقابت های ملی اعزام شد

کاروان ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران به رقابت های ملی اعزام شد