مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:402023-08-05سياسي

عملیاتی شدن بازگشایی و بهسازی محور شهید سلیمانی رشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، شهرداری رشت در راستای حل مشکلات ترافیکی سطح شهر و رفع مشکلات شهروندان و با مساعدت دادستان مرکز استان گیلان و شرکت آب منطقه ای عملیات بازگشایی و بهسازی محور شهید سلیمانی (مسیر ژ 5) را به عنوان یکی از طرح های .

- شهرداری رشت در راستای حل مشکلات ترافیکی سطح شهر و رفع مشکلات شهروندان، عملیات بازگشایی و بهسازی محور شهید سلیمانی (مسیر ژ 5) را به عنوان یکی از طرح های زیر مجموعه پروژه های میثاق در سه قطعه اجرایی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، شهرداری رشت در راستای حل مشکلات ترافیکی سطح شهر و رفع مشکلات شهروندان و با مساعدت دادستان مرکز استان گیلان و شرکت آب منطقه ای عملیات بازگشایی و بهسازی محور شهید سلیمانی (مسیر ژ 5) را به عنوان یکی از طرح های زیر مجموعه پروژه های میثاق در سه قطعه اجرایی می کند.

در حال حاضر برگزاری فراخوان انتخاب پیمانکار این پروژه در جاده رشت به انزلی در دستور کار شهرداری رشت قرار گرفته تا به موجب آن طی یک ماه آینده مراحل عقد قرارداد انجام و روند عملیات اجرایی پروژه آغاز شود.

گفتنی است، طول قطعه اول از این پروژه که قرار است حد فاصل هلال احمر تا انتهای خانجانی عملیاتی شود 1400 متر است؛ قطعه دوم هم که قرار است حد فاصل انتهای خانجانی تا پستک به اجرا در آید ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیاتی شدن بازگشایی و بهسازی محور شهید سلیمانی رشت

عملیاتی شدن بازگشایی و بهسازی محور شهید سلیمانی رشت