مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-21سياسي

کانون های فرهنگی تربیتی بستری مناسب برای پرورش دانش آموزان


مسئول مجموعه فرهنگی تربیتی شهید آیت الله مدنی (ره) تبریز گفت: کانون های فرهنگی تربیتی بستری مناسب برای پرورش دانش آموزان و نوجوانان هستند.

- تبریز- مسئول مجموعه فرهنگی تربیتی شهید آیت الله مدنی (ره) تبریز گفت: کانون های فرهنگی تربیتی بستری مناسب برای پرورش دانش آموزان و نوجوانان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر گفت: تشکیل مجموعه فرهنگی تربیتی شهید آیت الله مدنی به 12 سال قبل بازمی گردد.

حجت الاسلام والمسلمین حجت رستم پور ادامه داد: این مجموعه فرهنگی با سازمان بسیج و هم چنین سازمان تبلیغات اسلامی ارتباط تنگاتنگی دارد که گرد همایی هیأت اسلامی، پایگاه بسیج، کانون فرهنگی و تبلیغی، گروه های جهادی و خانه قرآن در نهایت منجر به تشکیل مجموعه فرهنگی تربیتی شهید آیت الله مدنی شده است.

وی عمده ترین جامعه هدف در این مجموعه تربیتی و فرهنگی را دانش آموزان برشمرده و افزود: افرادی که از کودکی در این مجموعه تربیت یافته اند اکنون جذب حوزه های علمیه و دانشگاه ها شده و یا به عنوان کادر در این مجموعه مشغول فعالیت هستند.

رویکرد تربیتی اصلی ترین اولویت مجموعه حجت الاسلام و المسلمین رستم پور گفت: رویکرد اصلی در این مجموعه، رویکرد تربیتی است و بر همین اساس در تلاش هستیم که مخاطبان این مجموعه، همه جانبه تربیت و رشد کنند چرا که این کانون صرفاً مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های فرهنگی تربیتی بستری مناسب برای پرورش دانش آموزان

کانون های فرهنگی تربیتی بستری مناسب برای پرورش دانش آموزان