مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 08:352023-07-23سياسي

مدیرکل هایی که «سفیر» شدند


وزارت امور خارجه از جمله دستگاه هایی است که تغییر و تحول در جایگاه و سمت مدیریتی در آن امری متداول است و عموما تا آن جا که امکان پذیر است، تلاش می شود که این تغییرات متاثر از دسته بندی های سیاسی مرسوم و تغییر دولت ها نباشد و در این فرایند بیشتر پتانسیل .

- وزارت امور خارجه از جمله دستگاه هایی است که تغییر و تحول در جایگاه و سمت مدیریتی در آن امری متداول است و عموما تا آن جا که امکان پذیر است، تلاش می شود که این تغییرات متاثر از دسته بندی های سیاسی مرسوم و تغییر دولت ها نباشد و در این فرایند بیشتر پتانسیل بدنه کارشناسی این وزارت خانه مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از حوزه های تغییر و تحولات در دستگاه دیپلماسی که مورد توجه رسانه ها است و به نوعی انتخاب فرد تعیین شده مورد ارزیابی رسانه ها و افکار عمومی قرار می گیرد، انتخاب سفیران ایران در کشورهای مختلف است.

در چند ماه اخیر با توجه به پایان مدت ماموریت تعدادی از سفرا در کشورهای مختلف، روند انتصاب سفرای جدید شتاب بیشتری گرفته است و تعدادی از این سفرا در محل مأموریت خود مستقر شده اند و تعدادی نیز در حال طی کردن مراحل اداری برای حضور در محل مأموریت خود هستند، گرچه در این فرایند سفارت خانه های ایران در انگلیس و فرانسه بعد از حدود تقریبا دو سال هنوز بدون سفیرند و روسای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل هایی که «سفیر» شدند

مدیرکل هایی که «سفیر» شدند