مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-11بين الملل

قاضی پرونده ترامپ، حق را به رییس جمهور سابق آمریکا داد


قاضی فدرال ناظر بر روند محاکمه رییس جمهور سابق آمریکا در پرونده مداخله او در انتخابات 2020 این کشور، با درخواست تیم حقوقی وی موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نیویورک پست، تانیا چوتکان، قاضی پرونده رسیدگی به اتهامات دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا درباره مداخله او در انتخابات ریاست جمهوری 2020 و همچنین یورش حامیانش به ساختمان کنگره، با درخواست تیم حقوقی ترامپ درباره انتشار اسناد و مدارک غیرحساس ارائه شده در دادگاه موافقت کرد.

چوتکان در حکمی اعلام کرد که ترامپ 77 ساله می تواند بدون حضور وکلایش، شواهد و مدارک حساسی که دادستان ها ارائه می کنند را بررسی کند اما اجازه یادداشت، کپی و عکس برداری از مدارک و اسناد را ندارد.

دادستان های وزارت دادگستری آمریکای درصدد بودند تا مانع از آن شوند که ترامپ اسناد و شواهد ارائه شده در جلسات دادرسی را به طور علنی منتشر کند و مدعی شده بودند که چهل وپنجمین رییس جمهور آمریکا از اسناد برای اهداف سیاسی استفاده می کند.

توماس ویندام، یکی از دادستان ها گفته بود که می ترسد ترامپ آگهی های تبلیعاتی که روی آن اسناد و شهادت شهود چاپ شده است را در خطوط مترو شهری منتشر کند! جان لارو، وکیا ترامپ استدلال کرده بود که موکلش باید بتواند از اسناد غیرمحرمانه و حساس که در دادگاه ارائه می شود، در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی پرونده ترامپ، حق را به رییس جمهور سابق آمریکا داد

قاضی پرونده ترامپ، حق را به رییس جمهور سابق آمریکا داد