مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 10:272023-08-15سياسي

بیمارستان ابوالفضل میناب به 7 دستگاه دیالیز تجهیز می شود


رییس بیمارستان ابولفضل (ع) میناب گفت: برای بهبود خدمت رسانی به بیماران کلیوی، بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب به 7 دستگاه دیالیز تجهیز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میناب، میثم صالحی رییس بیمارستان ابوالفضل(ع) این شهرستان در جمع خبرنگاران به مناسبت هفدهم مرداد روز خبرنگار اظهار داشت : خبرنگار سنبل تعهد و وظیفه شناسی  و مطالبه گری است ،که برخی هم در این راه برای انجام رسالت خود، جان خود را هم از دست داده اند.

وی در خصوص افزایش آگاهی در بین مردم افزود : این کار به واسطه اطلاع رسانی هایی که این قشر از جامعه در بین مردم انجام می دهند صورت می گیرد و لزوم آگاه بخشی در جامعه هستند.

رییس بیمارستان ابوالفضل با اشاره به مهمترین دستاوردهای بیمارستان ابوالفضل میناب در این چند ماه گذشته گفت : یکی از مهمترین کارهایی که در این مدت انجام شده است ، احداث برگترین بخش نازایی شرق استان هرمزگان  در بیمارستان ابوالفضل (ع) میناب بود.

دکتر صالحی با بیان اینکه قریب به 2700 نازایی در شرق استان شناسایی شده است، عنوان کرد:  300 نفر از این افراد در این مجموعه تشکیل پرونده داده اند و اکثر آزمایشات و اقدامات در مانی آنها با تعرفه دولتی و در مجموعه بیمارستان انجام می شود که در این مدت چندین باروری از افراد تحت درمان به وجود آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان ابوالفضل میناب به 7 دستگاه دیالیز تجهیز می شود

بیمارستان ابوالفضل میناب به 7 دستگاه دیالیز تجهیز می شود