مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 09:252023-07-29حوادث

انجام 5 عملیات مردم یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته


فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه از انجام پنج عملیات مردم یاری توسط این طی هفته گذشته خبر داد.

- سرهنگ خلبان رحیم عینی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح جزییات عملیات مردم یاری هوانیروز پرداخت و اظهار کرد: در پی تماس مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه و همدان خلبانان این پایگاه در کمترین زمان ممکن توانستند پنج مصدوم را به ترتیب به بیمارستان های بعثت در استان همدان و طالقانی در استان کرمانشاه منتقل کنند.

وی افزود: این مصدومان به علت های سکته قلبی، 2 مورد تصادف رانندگی، سانحه ناشی از قطع عضو و سقوط از ارتفاع از شهرستان های تویسرکان، فامنین، روستای کرفت ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب امداد رسانی شده است.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با اشاره به تفاهم نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارند.

عینی تاکید کرد: اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک های اولیه است.

وی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 5 عملیات مردم یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته

انجام 5 عملیات مردم یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته