مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-14سياسي

42 نفر از کانون طلاب هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد اعزام شدند


معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای طرح طاها، 42 نفر از کانون طلاب هلال احمر استان در قالب نخستین اردوی مهارتی، - معرفتی و زیارتی به مشهد اعزام شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی ابوالقاسمی ظهر دوشنبه در حاشیه اعزام طلاب به مشهد مقدس بیان کرد: اولین کاروان اردوی تشکیلاتی، مهارتی، معرفتی و زیارتی کانون های طلاب هلال احمر سراسر کشور به میزبانی خراسان رضوی از امروز 23 مرداد ماه آغاز شده و تا 26 مرداد ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این اردو 42 نفر از طلاب خراسان جنوبی شامل 21 نفر برادر و 21 نفر خواهر حضور پیدا می کنند، افزود: این طلاب بعد از پایان اردو، در قالب تیم های طاها سازمان دهی می شوند و در برنامه و حوادث همکاری خواهند داشت.

بنا به گفته معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، این اردو با شعار پویش اخلاقی، پوشش امدادی، رویش ایمان و جوشش امید برگزار می شود.

ابوالقاسمی با بیان اینکه راهبرد محوری هلال احمر افزایش سرمایه های اجتماعی است، اظهار کرد: ورود به حوزه های علمیه و تقویت ارتباطات در این بخش در راستای تقویت سرمایه های اجتماعی و بهره بردن از ظرفیت طلاب در امر امداد رسانی در ابعاد مختلف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 نفر از کانون طلاب هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد اعزام شدند

42 نفر از کانون طلاب هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد اعزام شدند