مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 16:502023-08-19فرهنگي

بررسی نقش مدیر هنری در تصویرگری کتاب کودک


نشست مرداد ماه انجمن تصویرگران ایران با عنوان «مدیر هنری؛ نفر سوم» با موضوع تصویرگری و نقد و بررسی کتاب تصویری برگزار خواهد شد.

- نشست مرداد ماه انجمن تصویرگران ایران با عنوان مدیر هنری؛ نفر سوم با موضوع تصویرگری و نقد و بررسی کتاب تصویری برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست تخصصی چهار تصویرگر و طراح به بررسی اهمیت و نقش مدیر هنری در شکل گیری و روند تصویرگری و خلق کتاب کودک و نوجوان خواهند پرداخت.

نشست های ماهانه انجمن تصویرگران ایران با موضوع تصویرگری و نقد و بررسی کتاب تصویری در خانه هنرمندان ایران با حضور اساتید و تصویرگران برجسته و کارشناسان این حوزه برای علاقه مندان تصویرگری کتاب کودک و نوجوان، هنرجویان، دانشجویان و مخاطبان کتاب و ادبیات کودک برگزار می شود.

نشست مرداد ماه انجمن تصویرگران با عنوان (مدیر هنری؛ نفر سوم) با حضور سحر ترهنده (مدیر هنری و عضو شورای کتاب کودک) و کیانوش غریب پور (مدیرهنری، طراح و استاد دانشگاه) و کمال طباطبایی (تصویرگر، مدیر هنری و مدرس) و با اجرای شادی هاشمی (تصویرگر و عضو شورای کتاب کودک) به موضوع اهمیت و نقش مدیر هنری در شکل گیری و روند تصویرگری و خلق کتاب کودک و نوجوان، می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نقش مدیر هنری در تصویرگری کتاب کودک

بررسی نقش مدیر هنری در تصویرگری کتاب کودک