مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-07سياسي

عزیزی: جهاددانشگاهی از ظرفیت مجلس استفاده کند


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس ظرفیت قانون گذاری و ریل گذاری دارد لذا از جهاد دانشگاهی انتظار می رود با ارائه پیشنهادات سازنده در طرح ها و لوایح، - /جهاد دانشگاهی الگوی پیشرفت؛ با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ عزیزی: جهاددانشگاهی از ظرفیت مجلس استفاده کند ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس ظرفیت قانون گذاری و ریل گذاری دارد لذا از جهاد دانشگاهی انتظار می رود با ارائه پیشنهادات سازنده در طرح ها و لوایح، از این ظرفیت استفاده کند.

ابراهیم عزیزی دوشنبه 16 مرداد ضمن تبریک سالروز تاسیس جهاددانشگاهی به ایسنا گفت: سه کلید واژه علم و ایمان و عمل بهترین تابلوی معرفی جهاددانشگاهی است یعنی علمی که به عمل می انجامد آن هم با نگاه مبتنی بر الهیات و دین.

او افزود: امروز مشکل بشر به ویژه در نگاه غرب، علم بدون ایمان است در حالی که شاخصه علم در نگاه ما رسیدن به معرفت الهی است لذا جهاددانشگاهی یک بسته کامل را در راه معرفت اندوزی با نگاه علمی پیش گرفته و این نگاه ارزشمند منجر به اتفاقات مبارک در عرصه کار و خدمت شده است.

عزیزی ادامه داد: قطعاً از ظرفیت های بی شمار جهاددانشگاهی می توان بهره ها برد و دستگاه های اجرایی از این ظرفیت ها می توانند در راستای توسعه و پیشرفت استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزیزی: جهاددانشگاهی از ظرفیت مجلس استفاده کند

عزیزی: جهاددانشگاهی از ظرفیت مجلس استفاده کند