مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-17اقتصادي

شهرداری دزفول برای رفع کمبودها نیازمند 1200میلیاردتومان اعتباراست


شهردار دزفول با اشاره به نیازسنجی های صورت گرفته در مناطق مختلف شهر، گفت: شهرداری دزفول برای رفع مشکلات و کمبودها نیازمند یک هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد عتاب اهوازی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، 2 پروژه زیرگذر قائم و طاووس را دو زخم کاری در دزفول برشمرد و اظهار کرد: ارزشمندترین زمین دزفول چهار هکتار و مربوط به پروژه طاووس است.

زمین پروژه های طاووس و قائم و تعداد قابل توجهی زمین که طی چند ماه اخیر و یا سال های قبل شناسایی شده جزو اصلی ترین پشتوانه های مالی شهرداری هستند.

وی افزود: در دوره ای که شهرداری درآمد پایدار ندارد استفاده بهینه از این املاک چاره گشای شهرداری دزفول است چرا که ما به جز این املاک سرمایه های دیگری نداریم.

عتاب اهوازی با اشاره به ابهامات و مشکلات مختلف در خصوص 2 پروژه قائم و طاووس، توضیح داد: برای ساخت یک سرویس بهداشتی نیز باید پلان های مختلفی طراحی و بررسی شود اما پروژه طاووس در شهرداری دزفول صرفاً دارای یک عکس سه بعدی است، اینکه برای اجرای این طرح بر اساس چه برنامه هایی این حجم از گودبرداری انجام شده، خاک حاصل از گوبرداری در کجا استفاده شده، هدف سرمایه گذار از ایجاد این پروژه و حتی علت دقیق ترک و توقف پروژه از جمله ابهامات مهم ما در این راستا است که ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری دزفول برای رفع کمبودها نیازمند 1200میلیاردتومان اعتباراست

شهرداری دزفول برای رفع کمبودها نیازمند 1200میلیاردتومان اعتباراست