مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 11:002023-08-17اجتماعي

استقرار 3 فروند بالگرد برای امدادرسانی و خدمات دهی به زوار در مهران


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از استقرار 3 فروند بالگرد در مرز مهران در راستای خدمات دهی و امدادرسانی به زوار در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: - ایسنا/ایلام معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از استقرار 3 فروند بالگرد در مرز مهران در راستای خدمات دهی و امدادرسانی به زوار در ایام اربعین حسینی خبر داد و گفت: 28 پایگاه امداد و نجات در مسیر های منتهی به مرز مهران برای خدمات رسانی به زوار فعال است.

مهندس سعید هژبری در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان ایلام، بر آمادگی کامل اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستانها در آستانه برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی در استان ایلام به عنوان دروازه اعتبات عالیات تاکید و اظهار کرد: مهمترین موضوع ما در ایام اربعین پیش رو، تامین آب به هنگام و خنک برای زوار ، مدیریت و کنترل سفر و ترافیک جاده ها، جلوگیری از ازدحام جمعیت در مرز مهران و تسهیل در تردد زوار است.

هژبری بر مدیریت مصرف آب شرب و برق و رفع مشکلات موجود در این زمینه در شهر ایلام تاکید کرد و گفت: نحوه مصرف آب و برق باید در بین مردم به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از مدیران عامل آبفا و شرکت توزیع برق خواست با جدیت با متخلفان و انشعابات غیرمجاز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 3 فروند بالگرد برای امدادرسانی و خدمات دهی به زوار در مهران

استقرار 3 فروند بالگرد برای امدادرسانی و خدمات دهی به زوار در مهران