مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-04سياسي

غربی ها به بهانه تمدن، بیشترین توحش را دارند


غربی ها به بهانه تمدن، بیشترین توحش را دارند و حقوق بشر آمریکایی در حقیقت حق بشر را نادیده می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام جمعه اردستان در خطبه های نمازجمعه، اظهار داشت: بنابر روایات و قرآن کریم، افرادی که ادعای دروغین ایمان، حیله و نیرنگ و همچنین انحصارطلبی داشته باشند، از منافقان هستند و ضرورت دارد مؤمنان از منافقان دوری کنند.

وی خاطرنشان کرد: پنجم مرداد و همزمان با تاسوعای حسینی، سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور با فرمان امام راحل(ره) و امامت آیت الله طالقانی بود همچنین ششم مرداد روز آموزش فنی و حرفه ای و هفته مهارت آموزی است.

دهشیری بیان کرد: در شهرستان اردستان فارغ التحصیلان فراوان در رشته های مختلف هستند که مدرک دارند اما کار مناسب پیدا نمی کنند یا مطابق با مدرک تحصیلی خود نمی توانند در جامعه نقش آفرین باشند بنابراین اگر به کارورزی ها و مهارت آموزی ها توجه شود افراد حرفه را یاد می گیرند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: مرکز فنی و حرفه ای اردستان آموزش های مختلف را ارائه می دهد همچنین زمینه ساز دریافت وام از طریق نهادهای دیگر هستند اما با توجه به اینکه امکانات آموزشی مناسبی را دارد متاسفانه با استقبال کمی از مردم شهرستان مواجه بوده بنابراین می توان جوانان را به این مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها به بهانه تمدن، بیشترین توحش را دارند

غربی ها به بهانه تمدن، بیشترین توحش را دارند