مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 19:152023-08-17اقتصادي

پیگرد قانونی سواستفاده کنندگان از تسهیلات تولید در بخش واسطه گری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، ذبیح الله خداییان، رییس سازمان بازرسی کل کشور، امروز، 26 مرداد، در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی و تولید کنندگان گلستان افزود: - رییس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تاکید بر ارائه فرصت های مناسب به تولید کنندگان واقعی برای بازپرداخت تسهیلات بانکی، گفت: با افرادی که تسهیلات تولید را در بخش واسطه گری و واردات غیر ضرور مصرف می کنند؛ برخورد قانونی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، ذبیح الله خداییان، رییس سازمان بازرسی کل کشور، امروز، 26 مرداد، در دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی و تولید کنندگان گلستان افزود:سیستم بانکی باید حین وصول مطالبات خود از مجموعه های تولیدی که دچار مشکل شده اند؛ با سعه صدر بیشتری اقدام کرده و پس از راستی آزمایی مشکلات به این تولید کنندگان بدهکار فرصت بیشتری ارائه و بدهی آنها را تقسیط کند.

وی گفت: ما باید بین تولید کننده واقعی و واسطه گران تفاوت غائل شویم؛ بین کسانی که تسهیلات تولیدی و امثالهم را گرفتند و این وام ها را در کارهای دیگر مانند ساخت و ساز یا واردات غیر ضرور مصرف کرده اند برخورد کنیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت نباید حتی یک روز هم فرصت مازاد به افرادی بدهیم که تسهیلات را خارج از محل خود هزینه کرده اند؛این افراد باید به طور جد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگرد قانونی سواستفاده کنندگان از تسهیلات تولید در بخش واسطه گری

پیگرد قانونی سواستفاده کنندگان از تسهیلات تولید در بخش واسطه گری