مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-07ورزشي

بازگشت پیمان فخری به ترکیب تیم ملی شمشیربازی منتفی شد


قرار گرفتن پیمان فخری سرمربی پیشین تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در کادر فنی تیم اعزامی به بازی های آسیایی، برنامه مورد پیگیری فدراسیون در ماه های اخیر بود که البته در نهایت منتفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد.

بدین ترتیب تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر طی دو سال گذشته با هدایت امین قربانی سرمربی جدید خود در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی شرکت داشت و به موفقیت هایی هم دست یافت.

با این حال فدراسیون شمشیربازی مترصد آن بود در صورت مهیا شدن شرایط از وجود پیمان فخری در کنار تیم اعزامی به بازی های آسیایی استفاده کند کمااینکه طی دو سال گذشته هم از کمک ها و مشاوره های او بهره مند بوده است.

بر همین اساس اقداماتی برای قرار گرفتن پیمان فخری در کادر فنی برای بازی های آسیایی انجام شد اما در نهایت این برنامه به نتیجه نرسید و این همراهی به طور کلی منتفی شد.

علیرضا پورسلمان رییس فدراسیون شمشیربازی در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این موضوع گفت: از اینکه پیمان فخری حداقل برای این بازی ها کنار تیم باشد به شدت استقبال می کردیم به خصوص با شناخت کاملی که از شرایط ملی پوشان دارد اما در زمان بازی ها امکان این همراهیِ حضوری وجود نداشت به همین دلیل قید آن را زدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت پیمان فخری به ترکیب تیم ملی شمشیربازی منتفی شد

بازگشت پیمان فخری به ترکیب تیم ملی شمشیربازی منتفی شد