مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-20اقتصادي

بهره برداری از دو حلقه چاه کشاورزی در اسدآباد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از اجاره 2 حلقه چاه کشاورزی برای تامین بخشی از کسری آب شرب در شهر اسدآباد خبر داد.

- فرهاد بختیاری فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به کاهش بارندگی ها و کمبود منابع آب شرب در سال جاری در کشور و استان همدان اظهار کرد: با توجه به ضرورت تامین آب شرب و به منظور جبران بخشی از کسری آب شرب مورد نیاز شهر اسدآباد، با تفاهم صورت گرفته با کشاورزان دو حلقه چاه کشاورزی به صورت اجاره ای در اختیار امور آب و فاضلاب شهرستان اسدآباد قرار گرفت.

وی ادامه داد: این چاه ها که در منطقه قزله اسدآباد حفر شده، با اتصال و لوله گذاری و تجهیز، وارد مدار بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: به منظور تجهیز و انتقال آب از این چاه ها اجرای بیش از 400 متر خط لوله با اقطار مختلف، نصب الکتروپمپ شناور و نصب تابلو برق با هزینه ای بالغ بر 7 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه بهره برداری از این چاه های استیجاری با همکاری و همراهی امام جمعه، دادستان و فرماندار این شهرستان انجام شده است افزود: پیش از این نیز به منظور تامین بخشی از کسری آب شرب این شهر، حفاری دو حلقه چاه در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از دو حلقه چاه کشاورزی در اسدآباد

بهره برداری از دو حلقه چاه کشاورزی در اسدآباد