مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:202023-08-03اجتماعي

تأثیر خشکی زاینده رود بر پل ها، در نمایشگاه «ورود به آب ممنوع»


این روزها که بستر زاینده رود به علف زارها شبیه است، گروهی از هنرمندان و دغدغه مندان میراث فرهنگی و محیط زیست، با زبان هنر به تأثیرات گوناگونِ جاری نبودن آب در این رودخانه ازجمله تخریب بناهای تاریخی می پردازند و نمایشگاه عکس «ورود به آب ممنوع» نیز واکنشی به همین مسئله است.

- تأثیر خشکی زاینده رود بر پل ها، در نمایشگاه ورود به آب ممنوع ایسنا/اصفهان این روزها که بستر زاینده رود به علف زارها شبیه است، گروهی از هنرمندان و دغدغه مندان میراث فرهنگی و محیط زیست، با زبان هنر به تأثیرات گوناگونِ جاری نبودن آب در این رودخانه ازجمله تخریب بناهای تاریخی می پردازند و نمایشگاه عکس ورود به آب ممنوع نیز واکنشی به همین مسئله است.

المیرا صفوی، برگزارکننده این نمایشگاه، به ایسنا گفت: ارج نهادن به پل های تاریخی اصفهان و به تصویر کشیدن این موضوع که خشکی زاینده رود تأثیر مستقیمی بر این پل ها داشته و بافت آن ها را تخریب می کند، هدف من از برگزاری این نمایشگاه بوده است.

به طور کلی ارزش وجود زاینده رود و تأثیراتی که بر زیبایی هنر تاریخی دارد، موضوع نمایشگاه عکس ورود به آب ممنوع است.

او با بیان اینکه تلاش کرده است تا جنبه های زیبای پل ها و پروسه تغییر در آن ها را به تصویر بکشد، افزود: من در کلِ پروژه به ارتباط خشکی زاینده رود و پل هایی همچون سی وسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأثیر خشکی زاینده رود بر پل ها، در نمایشگاه «ورود به آب ممنوع»

تأثیر خشکی زاینده رود بر پل ها، در نمایشگاه «ورود به آب ممنوع»