مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:502023-08-22اقتصادي

اختصاص اعتبارات استانی به میراث فرهنگی با اولویت مرمت مسجد و شهر قدیم جیرفت


فرماندار جیرفت از اختصاص 5 میلیارد و  620 میلیون تومان به حوزه میراث فرهنگی از محل اعتبارات استانی خبر داد و بر لزوم اولویت مرمت مسجد شهر قدیم تاکید کرد.

- ایسنا/کرمان فرماندار جیرفت از اختصاص 5 میلیارد و  620 میلیون تومان به حوزه میراث فرهنگی از محل اعتبارات استانی خبر داد و بر لزوم اولویت مرمت مسجد شهر قدیم تاکید کرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد بلندنظر 31 مردادماه به مناسبت روز جهانی مسجد به همراه روسای ادارات اوقاف، تبلیغات اسلامی و میراث فرهنگی شهرستان جیرفت، مدیرعامل قرارگاه فرهنگی جنوب کرمان و رییس کانون های مساجد شهرستان از مسجد 1000 هزار ساله شهر قدیم جیرفت بازدید کرد.

وی در این بازدید با ابراز تاسف از وضعیت نامناسب ابنیه تاریخی گفت: اعتبارات حوزه میراث فرهنگی باید در زمینه های مرمت مسجد شهر قدیم، گردشگری و صنایع دستی هزینه بشوند و توجه به وضعیت نابسامان آثار تاریخی در اولویت قرار دارد.

بلندنظر معرفی هر چه بیشتر آثار تاریخی از جمله مسجد شهر قدیم جیرفت را مورد تاکید قرار داد و افزود: ما در دوره ای خوب شروع کردیم و از تمدن جیرفت گفتیم و تبلیغات خوبی انجام می شد اما متاسفانه کار خیلی زود پایان یافت و دیگر ادامه داده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبارات استانی به میراث فرهنگی با اولویت مرمت مسجد و شهر قدیم جیرفت

اختصاص اعتبارات استانی به میراث فرهنگی با اولویت مرمت مسجد و شهر قدیم جیرفت