مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-18دانش

موفقیت های دانشگاه علم و فرهنگ در برقراری ارتباط با نهادهای علمی چشمگیر است


معاون آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ با بیان اینکه این مرکز آموزشی با برقراری ارتباط با نهادهای علمی جهاد دانشگاهی مانند پژوهشگاه رویان، در حوزه های مختلف علمی به دنبال توسعه کیفی بوده، - معاون آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ با بیان اینکه این مرکز آموزشی با برقراری ارتباط با نهادهای علمی جهاد دانشگاهی مانند پژوهشگاه رویان، در حوزه های مختلف علمی به دنبال توسعه کیفی بوده، اظهار کرد: در این مسیر موفقیت های چشمگیری نیز به دست آورده است.

دکتر مجید نجارزاده در گفت وگو با ایسنا، در خصوص جایگاه و اعتبار دانشگاه علم و فرهنگ در نظام آموزش عالی کشور در گفت: این دانشگاه با قدمتی 30 ساله یکی از دانشگاه های دارای مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که به لحاظ ساختاری وابسته به جهاد دانشگاهی است.

از این حیث اعتبار دانشگاه علم و فرهنگ مضاعف است؛ از یک سو به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های غیردولتی کشور تحت نظارت عالیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است و از سوی دیگر به یکی از نهادهای موفق و معتبر آموزشی و پژوهشی کشور یعنی جهاد دانشگاهی وابستگی سازمانی دارد.

وی با بیان اینکه مزیت های خاص دانشگاه علم و فرهنگ که سبب تمایز این دانشگاه شده اند، اظهار کرد: به غیر از کیفیت مطلوب آموزشی و سطح علمی اعضای هیأت علمی، از جمله مزایای علمی دانشگاه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت های دانشگاه علم و فرهنگ در برقراری ارتباط با نهادهای علمی چشمگیر است

موفقیت های دانشگاه علم و فرهنگ در برقراری ارتباط با نهادهای علمی چشمگیر است