مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-08سياسي

طرح «حامیم 2» با حضور 560 دانشجو در کرمان برگزار می شود


طرح حامیم 2 با حضور 560 نفر از دانشجویان سراسر استان از 21 تا 26 مردادماه جاری به میزبانی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام محمد صباحی، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه های استان کرمان امروز با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و اشاره به طرح حامیم، اظهار داشت: این طرح در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و دارای 4 محور کلیدی شامل عظمت حادثه انقلاب، عظمت راه انقلاب، عظمت چشم انداز و نقش نیروی جوان و متعهد است.

 وی با اشاره به ریشه نام گذاری این طرح افزود: نام این طرح از عبارت حلقه های میانی گرفته شده که این جوانان متعهد و انقلاب حلقه واسطه این زنجیره هستند.

علیرضا منظری توکلی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان نیز ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران آگاه ترین قشر جامعه اند، چراکه همیشه در جریان اتفاقات روز بوده و رسالت مهم خبرنگاری و اطلاع رسانی به مردم و مسؤولان را بر عهده دارند.

حجت الاسلام عرب، دبیر اجرایی برگزاری طرح حامیم 2 نیز با تشریح عملکرد طرح حامیم یک ادامه داد: مرحله اول این طرح سال گذشته و به صورت کشوری با حضور 4500 نفر از دانشجویان کل کشور که 1500 نفر از این جمعیت را دانشجویان استان کرمان تشکیل می دادند، برگزار شد و استان کرمان رتبه 3 کشوری را نیز در این دوره کسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «حامیم 2» با حضور 560 دانشجو در کرمان برگزار می شود

طرح «حامیم 2» با حضور 560 دانشجو در کرمان برگزار می شود