مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 09:162023-08-15سياسي

«کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات» هدف دشمنان خارجی و منافقین داخلی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در همایش تشکل های مردم نهاد گروه های جهادی و مراکز خیریه استان قزوین اظهار کرد: شما عصاره جامعه مردمی هستید، مردم به معنای واقعی کلمه سرمایه های اصلی جامعه هستند و همواره با حضور مردم مسائل مختلف در جامعه حل شده است.

وی ادامه داد: در دهه 50  و پیش از انقلاب، برخی عزیزان در قزوین فعال انقلابی بودند، در ابتدا تعداد آن ها انگشت شمار بود، وقتی انگشت شمار بودند کارها پیش نمی رفت اما زمانی که این تعداد انگشت شمار جمعیت خود را توسعه دادند و کاری کردند که از هر کوچه و خانه ای برای آن ها یار پیدا شود، در آن هنگام انقلاب مردمی اتفاق افتاد.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: در دفاع مقدس نیز به محض اینکه پای مردم به میان آمد بعثی ها متوقف شدند، مردم هر روز بیشتر به میدان آمدند و دشمن هر روز بیشتر عقب نشینی کرد، یعنی ما از حالت تدافعی به حالت تهاجمی درآمدیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: در دفاع از حرم نیز اگر مردم به میدان نمی آمدند، اگر حشدالشعبی راه نمی افتاد و اگر در ایران، افغانستان، پاکستان و کشورهای مختلف قیام مردمی صورت نمی گرفت کار به پیروزی نمی رسید اما چون مردم قیام کردند این پیروزی اتفاق افتاد، در آن ایام همه گفته بودند بشار اسد باید برود اما رهبر حکیم انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات» هدف دشمنان خارجی و منافقین داخلی است

«کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات» هدف دشمنان خارجی و منافقین داخلی است