مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 00:002023-08-07اجتماعي

موکب شهدای مدافع حرم در مرز آماده پذیرایی از زائران اربعین می شود


یاسوج_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: موکب شهدای مدافع حرم استان در مرز شلمچه آماده پذیرایی از زائران اربعین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام عباس نصیر الاسلامی در بازدید از موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه افزود: در موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه که با مشارکت اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برپا شده، خدمات مختلف از جمله پذیرایی، اسکان و مباحث فرهنگی و اجتماعی ارائه می شود.

وی از آماده سازی موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه خبر داد و گفت: موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در طول زمان مراسم اربعین حسینی آماده پذیرایی از زائران است.

نصیر الاسلامی ابراز داشت: موکب شهدای مدافع حرم دارای دو ساختمان بزرگ و مجزا جهت اسکان زائرین بوده و امکانات بهداشتی مثل سرویس های بهداشتی و حمام برای استفاده زائرین فراهم شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت: اربعین حسینی کهکشانی بوده که خداوند متعال در آسمان تشیع قرار داده و ما می توانیم با این کهکشان راه سعادت مندی را بهتر پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه اربعین، نگاهی مجدد به عاشورا و مروری دوباره بر مضامین بلند خطبه های آتشین عقیله بنی هاشم زینب کبری و اسیر آزادی بخش حضرت اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موکب شهدای مدافع حرم در مرز آماده پذیرایی از زائران اربعین می شود

موکب شهدای مدافع حرم در مرز آماده پذیرایی از زائران اربعین می شود