مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 09:402023-07-26اقتصادي

آبزی پروری با آب چاه های کشاورزی، الگوی مصرف بهینه در گلستان


عضو هیئت مشورتی استانداری گلستان استفاده توامان از آب چاه ها در حین انتقال به مزرعه در حد فاصل چاه و مزرعه را روشی مناسب برای افزایش بهره وری آب در گلستان دانست.

- ایسنا/گلستان عضو هیئت مشورتی استانداری گلستان استفاده توامان از آب چاه ها در حین انتقال به مزرعه در حد فاصل چاه و مزرعه را روشی مناسب برای افزایش بهره وری آب در گلستان دانست.

سید محسن حسینی صبح چهارشنبه 4 مرداد، در دیدار با مدیر کل شیلات گلستان در خصوص مدیریت یکپارچه منابع آب اظهار کرد: هماهنگی دستگاه های مختلفی که با آب سروکار دارند و چه از آب تاثیر می گیرند و چه بر آب تاثیر می گذارند، بسیار موضوع با اهمیتی است.

وی با بیان اینکه، سرچشمه های مختلفی در استان هست که در پایاب آنها پرورش ماهیان سردابی و ماهیان خاویاری در حال انجام است، گفت: در حدود 100 میلیون متر مکعب آب در بخش پرورش ماهیان گرمابی در نقاط مختلف استان مورد استفاده قرار می گیرد.

دستیار استاندار گلستان در مدیریت یکپارچه و بهم پیوسته منابع آب گفت: بخش آبزی پروری در کمیت آب تاثیر می گذارند زیرا بخشی از آب ذخیره می شود تا ماهیان گرمابی پرورش داده شود و بخشی از آب ذخیره شده تبخیر و املاح آن تغلیظ می شود که اگر کنترل نشود در کیفیت منابع آب تاثیر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبزی پروری با آب چاه های کشاورزی، الگوی مصرف بهینه در گلستان

آبزی پروری با آب چاه های کشاورزی، الگوی مصرف بهینه در گلستان