مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 08:202023-08-08سياسي

نقش خبرنگاران در معرفی الگوهای برتر در عرصه های مختلف به جوانان


رییس جهاددانشگاهی ایلام بر ضرورت معرفی چهره های برتر علمی، پژوهشی و فرهنگی ایران اسلامی به نسل جوان از سوی خبرنگاران تأکید کرد.

- ایسنا/ایلام رییس جهاددانشگاهی ایلام بر ضرورت معرفی چهره های برتر علمی، پژوهشی و فرهنگی ایران اسلامی به نسل جوان از سوی خبرنگاران تأکید کرد.

دکتر محمد پاکزاد در گفت وگو با ایسنا، با تبریک فرارسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار به همه فعالان رسانه ای، اظهار کرد: در مسیر پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی، خبرنگاران با وظیفه خطیر خود نقش مؤثری در پیشبرد آرمان ها و اهداف متعالی جمهور اسلامی و همچنین روشنگری در جامعه و بیان حقایق داشته اند.

وی خبرنگاران را خط شکنان جنگ رسانه ای معرفی کرد و گفت: در عصر کنونی رسانه ها نقش مهمی در راهبری افکار عمومی دارند؛ دشمنان اسلام و انقلاب پس از ناتوانی در عرصه های نظامی در برابر کشورمان با جدیت تمام و با همه ظرفیت های رسانه ای خود به ارزش ها و آرمان های ما حمله ور شده اند، در این میان خبرنگاران متعهد، آزاده و منصف در خط مقدم این جبهه قرار گرفته اند و با هوشیاری و بصیرت با تبیین و تفسیر حقایق، فتنه ها را خنثی می کنند.

رییس جهاددانشگاهی استان ایلام به ضرورت معرفی چهره های برتر علمی، پژوهشی و فرهنگی ایران اسلامی به نسل جوان از سوی خبرنگاران تأکید کرد و افزود: شناساندن و معرفی ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش خبرنگاران در معرفی الگوهای برتر در عرصه های مختلف به جوانان

نقش خبرنگاران در معرفی الگوهای برتر در عرصه های مختلف به جوانان