مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-23سياسي

ثبت نام بیش از 6 هزار عضو جدید در پایگاه های اوقات فراغت استان قم


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان قم با اشاره به تشکیل 266 پایگاه اوقات فراغت در سطح استان گفت: تاکنون 62هزار و 106 نفر در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند که از این تعداد 6هزار و 318 نفر اعضای جدید هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به تاکید مجموعه مدیریت عالی استان در فعال سازی مساجد گفت: با توجه به تأکید استاندار در جلسه ستاد اوقات فراغت استان مبنی بر اهمیت و ضرورت بهره گیری از ظرفیت مساجد در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، برنامه های غنی سازی اوقات فراغت مساجد، با شعار محوری مسجد، کانون نشاط و تعالی آغاز شد.

وی گفت: اقدام نوآورانه ای در قالب این طرح صورت گرفته و آن هم این است که در سطح استان به شکل متمرکز خدمات متقابل انجام می شود یعنی هم نهادها در مسجد خدمت ارایه می کنند و هم این که مسجد متقابلاً خدمات رسانی به آن ها داشته باشد، البته همه مساجد زیرساخت هنری و فنی ندارند، لذا در طرح عملیاتی مشخص شده که کدام نقاط از سطح شهر می توانند در هر بخش فعال باشند و با رویکرد تخصصی برنامه ها دنبال شود.

حیدری با اشاره به تشکیل 266 پایگاه اوقات فراغت در سطح استان قم تا امروز گفت: تاکنون 62 هزار و 106 نفر در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 6 هزار عضو جدید در پایگاه های اوقات فراغت استان قم

ثبت نام بیش از 6 هزار عضو جدید در پایگاه های اوقات فراغت استان قم