مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-14سياسي

رقابت جدی در انتخابات مجلس با پیش ثبت نام 219 نفر در بروجرد کلید خورد


رقابت جدی در انتخابات مجلس با پیش ثبت نام 219 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان کلید خورد.

- ایسنا/لرستان فرماندار بروجرد گفت: رقابت جدی در انتخابات مجلس با پیش ثبت نام 219 نفر در حوزه انتخابیه شهرستان کلید خورد.

مسلم مرادی امروز 23 مردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیش ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان بروجرد به 219 نفر رسید که شامل 28 نفر خانم و 191 نفر آقا هستند.

وی تصریح کرد: 29 نفر از ثبت نام کنندگان دارای مدرک دکترا، 164 نفر کارشناسی ارشد، 16 نفر لیسانس و 10 نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: احراز هویت بر اساس تلفن متقاضی صورت خواهد گرفت و در این مرحله پالایش اولیه انجام خواهد شد و به افرادی که شرایط لازم را نداشته اعلام می شود که شرایط اولیه را برای ثبت نام اصلی ندارند.

مرادی اضافه کرد: همچنین در این مرحله نهادها و دستگاه های مرجع همچون قوه قضاییه، وزارت علوم، سازمان ثبت احوال بررسی ها را انجام می دهند و پس از بررسی، تایید آنان به ثبت احوال اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در مرحله پیش ثبت نام مدارکشان تایید شود، می توانند در مرحله بعد که وزارت کشور اعلام می کند اقدام به ثبت نام کنند افزود: شورای نگهبان در مرحله پیش ثبت نام وارد بحث بررسی صلاحیت ها نخواهد شد و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت جدی در انتخابات مجلس با پیش ثبت نام 219 نفر در بروجرد کلید خورد

رقابت جدی در انتخابات مجلس با پیش ثبت نام 219 نفر در بروجرد کلید خورد