مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 09:152023-07-31اقتصادي

انتقاد مدیرعامل منطقه آزاد قشم از آبفا


اگر به هردلیلی همچون کمبود بودجه یا وجود مشکلات حادتر در سایر نقاط استان، آبفای هرمزگان نمی تواند آب قشم را تامین کند، سازمان منطقه آزاد قشم اعلام آمادگی تامین آب جزیره در صورت واگذاری اختیارات و وظایف را اعلام می دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز در نشست هم اندیشی رفع موانع تامین و توزیع آب شرب در جزیره قشم بیان داشت: هرگونه فعالیت اقتصادی، صادرات و سرمایه گذاری منوط به وجود زیرساخت است و آب، برق و جاده از مهمترین زیرساخت ها هستند، اما در این موضوع به دلیل کم کاری دستگاه های اجرایی به ویژه در دولت های قبلی کارنامه مطلوبی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در جزیره قشم 170 هزار نفر در 63 روستا و 6 شهر بزرگ زندگی می کنند که مسئله توسعه زیرساخت ها از جمله تامین آب را به یک مسئله جدی تبدیل کرده است.

پیغامی افزود: طبق قانون مساحت منطقه آزاد قشم شامل یک سوم جزیره می شود و در این یک سوم طبق قانون اختیارات لازم را برای حل مشکل آب داریم اما حل مشکل دوسوم مابقی جزیره در حوزه وظایف و اختیارات آبفای استان قرار دارد و اصلاحات قانونی برای حل تنش آبی در قشم باید در دستور کار قرار گیرد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: اگر به هردلیلی همچون کمبود بودجه یا وجود مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد مدیرعامل منطقه آزاد قشم از آبفا

انتقاد مدیرعامل منطقه آزاد قشم از آبفا