مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-03بين الملل

تشکیلات خودگردان فلسطین: از آمریکا ناامید شده ایم و به سمت چین می رویم


وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین طی یک مصاحبه با ابراز سرخوردگی و ناامیدی از دولت جو بایدن، گفت که رام الله برای دریافت کمک و حمایت به سمت چین خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (پنج شنبه) در گفت و گو با رسانه های خارجی گفت که کشورش به شکل فزاینده برای دریافت حمایت و کمک به سمت چین متمایل خواهد شد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، او که در ساختمان وزارت خارجه فلسطین در رام الله با نمایندگان رسانه های خارجی گفت و گو می کرد، گفت که سه سال از دولت بایدن می گذرد و در این مدت جز وعده و وعید چیزی از آمریکا ندیده است.

ریاض المالکی افزود: در این مدت چیزی جز از سرگیری حمایت مالی از آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی (اونروا) و برخی کمک های جزیی به بیمارستان های قدس شرقی اقدام دیگری از دولت جو بایدن ندیده ایم بایدن در جریان سفر جولای سال گذشته به فلسطین اشغالی حین بازدید از بیمارستان  آگوستا ویکتوریا در قدس شرقی وعده کمک 100 میلیون دلاری به مراکز درمانی در قدس شرقی را داد.

وزیر خارجه تشکیلات خودگردان در ادامه از موضع آمریکا در قبال جنایات رژیم اضغالگر قدس ابراز ناامیدی کرد و گفت که واشنگتن در جریان یورش گسترده اسراییل به شهر و اردوگاه جنین در شمال کران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان فلسطین: از آمریکا ناامید شده ایم و به سمت چین می رویم

تشکیلات خودگردان فلسطین: از آمریکا ناامید شده ایم و به سمت چین می رویم