مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 23:452023-08-17سياسي

آیا برخی اصلاح طلبان با رابط سفارت انگلیس در تهران هماهنگ شده اند؟


یک عضو گروهک نهضت آزادی در جبهه اصلاحات گفته است: «پایمان را لای در گذاشته ایم تا بسته نشود، این باز و بسته شدن در بستگی به اتمسفر سیاسی کشور در آینده دارد!».

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مشرق نوشت: مهلت پیش ثبت نام یک هفته ای انتخابات مجلس روز یکشنبه به پایان رسید، اما در این بین این سؤال مهم وجود داشت که چه چهره های شاخص و جریان سازی از میان جناح ها و احزاب سیاسی مختلف در انتخابات پیشروی مجلس ثبت نام کرده اند.

پاسخ به این سؤال وقتی جالب می شد که بدانیم برخی احزاب اصلاح طلب که انتخابات سال 98 مجلس را از دست دادند و آن را تحریم خاموش کردند و پس ازآن نیز در انتخابات ریاست جمهوری 1400 نیز حضور چراغ خاموش داشتند با چه تدبیری به انتخابات آینده چشم دوخته اند و سؤال مهم تر آنکه اصلاح طلبان علی رغم اختلافاتی که بر سر انتخاب آذر منصوری به عنوان رییس جبهه اصلاحات به آن دچار شدند آیا حاضر شده اند در انتخابات پیشروی مجلس مشارکت کنند؟ گفته شده است که مسئله شرکت یا عدم شرکت در انتخابات پیشرو اصلاح طلبان را دو شقه کرده است، برخی از احزاب ازجمله کارگزاران سازندگی، حزب اعتماد ملی، ندای ایرانیان، اعتدال و توسعه که جناح های میانه روتر در میان اصلاح طلبان هستند، به صورت واضح مخالف تحریم انتخابات هستند و به شکل های مختلف این را اعلام می کنند که قص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا برخی اصلاح طلبان با رابط سفارت انگلیس در تهران هماهنگ شده اند؟

آیا برخی اصلاح طلبان با رابط سفارت انگلیس در تهران هماهنگ شده اند؟