مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-14سياسي

«سر سفره خدا» با «محرم شهر» به آنتن می رسد/ 3 برنامه برای اربعین


مدیر شبکه امید از ضبط و پخش برنامه تلویزیونی «سر سفره خدا» با محوریت نخستین سوگواره آیینی شهر تهران با عنوان «محرم شهر» خبر داد.

- مدیر شبکه امید از ضبط و پخش برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با محوریت نخستین سوگواره آیینی شهر تهران با عنوان محرم شهر خبر داد.

محمدصادق باطنی مدیر شبکه امید با اشاره به بازنمایی از رویداد محرم شهر در شبکه پویا به خبرنگار مهر گفت: برنامه سر سفره خدا که از شبکه پویا روی آنتن می رود قرار است در این ایام به رویداد محرم شهر بپردازد که این روزها در میدان آزادی برگزار می شود.

این رویداد همزمان با دهه سوم ماه محرم طراحی شده است و طی توافقی که داشتیم قرار شد درخصوص بازنمایی رسانه ای آن برای گروه سنی کودک، ما هم در شبکه پویا نقش داشته باشیم.

وی ادامه داد: برنامه تلویزیونی سر سفره خدا پرمخاطب ترین برنامه معارفی حوزه کودک در سازمان صدا و سیما است که مخاطبان زیادی دارد.

این برنامه این روزها خودش را برای ایام اربعین آماده می کند و در عین حال رویداد محرم شهر فضایی را فراهم کرد تا بتوانیم دست به تولید برنامه بزنیم و از زاویه نگاه این برنامه، مجلس عزای امام حسین (ع) را که در میدان آزادی برپا شده است به مخاطبان کودک و نوجوان عرضه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سر سفره خدا» با «محرم شهر» به آنتن می رسد/ 3 برنامه برای اربعین

«سر سفره خدا» با «محرم شهر» به آنتن می رسد/ 3 برنامه برای اربعین