مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 18:302023-08-19اقتصادي

گردش مالی 9 هزار میلیارد تومانی صنایع دستی در سال


مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع دستی گفت: صنایع دستی در سال 9 هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد و 240 میلیون دلار صادرات صنایع دستی در کشور انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، نشست معاون صنایع دستی با مدیران تشکل های تخصصی صنایع دستی با هدف بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با این حوزه با حضور مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز شنبه 28 مردادماه 1402 در سالن فجر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد.

محمدحسین عسکرپور مدیرکل دفتر حمایت از تولید صنایع دستی در این نشست گفت: صنایع دستی ما در سال 9 هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد.

240 میلیون دلار صادرات صنایع دستی در کشور انجام می شود که این بسیار مهم است.

عسکرپور تصریح کرد: این ظرفیت ها نشان دهنده این است که این صنعت نیازمند حمایت است و نیازمند این هستیم که بانک ها و بیمه ها از ما حمایت کنند.

وی یادآور شد: 1270 تعاونی به نام صنایع دستی ثبت شده اما 70 تشکل بالای 100 نفر داریم.

در ادامه موسی رضایی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل یکی از شرکت های بیمه گفت: موضوع جدیدی را با عنوان بیمه زندگی شوکا برای علاقه مندان به این حوزه و فعالان صنایع دستی در نظر گرفتیم که کوتاه مدت است و 5 ساله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش مالی 9 هزار میلیارد تومانی صنایع دستی در سال

گردش مالی 9 هزار میلیارد تومانی صنایع دستی در سال