مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 22:052023-08-20ورزشي

افتتاح 20 پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت


مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در هفته دولت 20 پروژه افتتاح خواهد شد، در این مدت پروژه جدید تعریف نکردیم چون ایجاد تعهد پوشالی کاری ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، در حاشیه نشست صمیمانه با اصحاب رسانه و خبرنگاران استان اصفهان که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: در مدت یک سال و نیم گذشته، تمام تلاش ما آماده سازی فضای آرامش حاکم بر ورزش استان بوده است تا بستر برای پتانسیل های موجود در همه بخش ها فراهم شود.

وی افزود: امیدواریم با تعامل و همکاری برای پیشرفت ورزش استان گام برداریم، اختلاف سلیقه باید باشد اما تلاش می کنیم به اختلافات عمیق منجر نشود و با صحبت و مذاکره کار ها را پیش ببریم.

محمدی تصریح کرد: در حوزه جوانان اتفاقات خوبی افتاد، ارزیابی اخیر وزارت خانه نشان از رشد استان اصفهان داشت و با اختلافی میلی متری موفق به حضور در رتبه های برتر نشدیم؛ اکثریت تیم های شنا و اسکیت که در مسابقات کشور های اسلامی شرکت کردند ورزشکاران اصفهانی حضور داشتند، بازگشت سهمیه یگانه کرمانی یک اتفاق محال بود که موفق به انجام آن شویم.

اصفهان ظرفیت میزبانی از رویداد های بزرگ را دارد مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان این که بعد از 20 سال میزبان مسابقات جام باشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 20 پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت

افتتاح 20 پروژه ورزشی همزمان با هفته دولت