مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-22اقتصادي

اولین بانوی راننده کامیون جاده های ایران (+عکس)


این زن راننده کامیون جاده های ایران هر بار که برای گرفتن مجوز اقدام می کرد، با در بسته مواجه می شد اما باز هم دست از تلاش برنمی داشت؛ سرانجام تلاش های خانم مهندس نتیجه داد.

- ماجرای تغییر ناگهانی زندگی و سرنوشت مقیمی را از زبان خودش می شنویم؛ بهمن ماه 57 بعد از پایان تحصیلاتم به ایران آمدم و تصمیم گرفتم در رشته تحصیلی ام وارد بازار کار شوم اما در آن زمان امکان نداشت یک زن در محیط کارگاه ساختمانی مشغول به کار شود.

این بود که در فروردین ماه سال 58 بعد از تعطیلات نوروز، از طریق آگهی روزنامه جویای کار شدم و با اتفاقاتی که افتاد توانستم به عنوان مترجم کار پیدا کنم.

  کار مقیمی، با اتفاقاتی که افتاد ترجمه اسناد حمل و نقل بین المللی بود.

روزهای اول، کار در آن محیط برای خانمی مثل او سخت و طاقت فرسا بود اما به خاطر حس مسوولیتی که داشت، از طرف مدیریت شرکت تشویق شد؛ در حالی که پنج ماه از استخدامم گذشته بود، مسوول بخش کامیونی شرکت شدم.

  او در این بخش با رانندگان ترکیه ای و یونانی در ارتباط بود و به اسناد آنها رسیدگی می کرد اما این وضع زیاد طول نکشید؛ چراکه بعد از مدتی در غیاب مدیرعامل شرکت با همه پرسنل تسویه حساب شد؛ تازه به کارم علاقه پیدا کرده بودم اما چاره ای نبود، برای اینکه بیکار نمانم، به سندیکای شرکت های حمل و نقل رفتم و برای شرکت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین بانوی راننده کامیون جاده های ایران (+عکس)

اولین بانوی راننده کامیون جاده های ایران (+عکس)