مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-05اجتماعي

مردم استان تهران از رودخانه ها فاصله بگیرند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به پایش و صدور هشدارهای به موقع در اقدامات قبل از وقوع سیل1401گفت: مردم هشدارها را جدی گرفته و از فردا تا چهارشنبه از رودخانه ها دور شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حامد یزدی مهر، عصر شنبه با اشاره به صدور هشدار زرد رگبار باران و رعد و برق در بخش های شمالی و ارتفاعات شمال شرقی و احتمال وقوع وزش باد شدید گاهی خیلی شدید، خیزش موقت گردوخاک و کاهش نسبی کیفیت هوا از فردا یکشنبه تا چهارشنبه 18 مردادماه در مناطق جنوب و غرب استان تهران اظهار داشت: به ساکنان این مناطق توصیه می شود از حضور و اتراق در کنار رودخانه ها خودداری و از حضور در ارتفاعات و درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به حادثه سیلاب مردادماه 1401 که طی پدیده نادر مونسون رخ داد عنوان داشت: این حادثه در بخش هایی از شهرستان های فیروز کوه، شمیرانات، تهران، پردیس و پاکدشت به وقوع پیوست که عوامل مهمی همچون نوع پدیده، جنس خاک، میزان بارش، پوشش گیاهی و خشکسالی در آن دخیل بودند.

وی به از دست رفتن رطوبت خاک به عنوان مهمترین عامل وقوع سیل مرداد 1401 اشاره کرد و گفت: رصد، پایش و صدور هشدار و پیش آگاهی های به موقع به مردم عزیز باعث شد تا میزان خسارات جانی، بسیار کاهش پیدا کند، لذا از همه شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم استان تهران از رودخانه ها فاصله بگیرند

مردم استان تهران از رودخانه ها فاصله بگیرند