مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-01حوادث

باند سرقت احشام با همکاری پلیس استان سمنان منهدم شد


جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند چهار نفره سارقان احشام و دستگیری مالخر در یکی از روستاهای آذربایجان غربی با همکاری پلیس سمنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی انتظامی استان سمنان، سرهنگ سیدعلی میر احمدی بیان کرد: در پی سرقت های متوالی احشام در شهر سمنان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کاراگاهان پلیسی آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با کار شبانه روزی و تحقیقات خاص پلیسی مأموران، سرنخ چند فقره سرقت احشام به باند چهار نفره ای از سارقان ختم شد که با یک دستگاه خودروی پارس و دو دستگاه کامیونت مدتی قبل از شهر سمنان 196 رأس دام سبک را سرقت کرده بودند.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد دقیق محورهای مواصلاتی و با به کارگیری تجهیزات هوشمند پلیسی، سرانجام خودروهای سارقان را شناسایی کردند، اضافه کرد: بعد از تعقیب و مراقبت وسایل نقلیه متهمان، آنان را غافلگیر و دو سرنشین خودروی پژو پارس و راننده کامیونت ها دستگیر شدند.

میر احمدی ادامه داد: متهمان در بازجویی های فنی و پلیسی به سرقت احشام اعتراف و اظهار داشتند احشام سرقت شده را در یکی از روستاهای آذربایجان غربی به فروش رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سرقت احشام با همکاری پلیس استان سمنان منهدم شد

باند سرقت احشام با همکاری پلیس استان سمنان منهدم شد